Στο καβούκι μου

Τα κείμενα της καθημερινότητας θα δημοσιεύονται στο εξής στον Βερνάρδο τον ερημίτη, στην διεύθυνση : http://gerimitiis.blogspot.gr/

Ποιήματα θα βρείτε στην ποιηματοποίηση

ενώ

Πεζά και διηγήματα στην διηγηματοποίηση

...

Τι δεν είναι και τι είναι το gpoint'sbreeze

Δεν είναι χώρος που προωθεί έμμεσα ή άμεσα διαφημίσεις.
Δεν είναι χώρος που θα σας προωθήσει σε άλλα μπλογκς πλην των άλλων του δημιουργού της.
Δεν είναι χώρος που θα σας υποχρεώσει ν' ακούσετε την μουσική που αρέσει στον δημιουργό του.

Είναι ένας χώρος που σέβεται την σκέψη και την ελληνική γλώσσα.
Είναι ένας χώρος που προσπαθεί να σέβεται τους επισκέπτες του και τον εαυτό του.



Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Pax...και ξερός !

.

Από τότε που κατέλαβαν τον (τότε γνωστό) κόσμο οι Ρωμαίοι κάτι άλλαξε. Ηταν οι πρώτοι που επέβαλαν ένα σύστημα νόμων ώστε να διαιωνίσουν την αυτοκρατορία τους, ένα σύστημα σκληρών νόμων (dura lex, sed lex) που σκοπό είχε να διασφαλίζει την  pax romana



Οπως όλοι ξέρουμε σήμερα κυριαρχεί μια ιδιότυπη υφέρπουσα αυτοκρατορία, εκπορευόμενη από την αμερικάνικη ήπειρο, η οποία προσπαθεί να επιβάλει την ειρήνη της με πατροπαράδοτα μέσα, σεβόμενη τις τοπικές παραδόσεις. Πρόκειται περί της pax americana


    Η πίπα της ειρήνης   
                                                   
Επειδή πιστεύουμε ότι κάθε καινούργια ειρήνη οφείλει να προέρχεται από διαφορετική ήπειρο, ελπίζουμε η επερχόμενη pax africana να προσφέρει στην ανθρωπότητα ό,τι δεν κατάφεραν οι προηγούμενες
.Ιδού πως !

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα εγώ τι να πω;
Πίπες!!

Τελικά δεν είσαι καθόλου φάλτσος. Και σφυρίζεις κι ωραιότατα... :))

Gee Pontius είπε...

Οντως σφυρίζω καλά, όπως επίσης ξέρω να διαλέγω φωνές για τα τραγούδια, δεν είναι η φωνή μου που ακούγεται.

Προβληματίζομαι... να παρουσιάσω την ... pax australiana ή είναι νωρίς (για την υδρόγειο) ακόμη ;
(άσΕ που την τραγουδάω εγώ!!)

vague είπε...

Εγώ νομίζω ότι κομμάτι κομμάτι η όπερα έχει καλές πιθανότητες να ολοκληρωθεί τελικά.

Gee Pontius είπε...

Ευχαριστώ πολύ , Ρίσκι.
Οπως θα γνωρίζεις, μνημειώδη έργα σαν τη μετάφραση της Μαχαμπαράτα από τα ινδικά στα αγγλικά, ξεκίνησαν με χρηματοδότηση από συνδρομητές.
Θα σε έχω υπ' όψιν για την έκδοση του λιμπρέττου, όταν το αποφασίσω !

Ανώνυμος είπε...

Απαιτώ την αληθινή φωνή σου, ταχύτατα και κυρίως το σφύριγμα.

Ρε βλαμένο δεν πιστεύω και στην φωτό να μην είσαι εσύ κι εγώ να χάφτω τόσα χρόνια "επώνυμες ανωνυμίες";
Κι έτσι να είναι, μέσα σ΄όλα θα το χάψω κι αυτό...
Eκπαιδευμενη είμαι:))))))

Gee Pontius είπε...

Οπως έγραψα λίαν προσεχώς θα ηχογραφήσω την pax africana με την (ζεστή και μελωδική) φωνή μου.
Η φωτό είναι δική μου, όντως, και το σφύριγμα θα μπορούσε (όντως) να είναι

kanivallos είπε...

Απορώ που αρχίζεις την ανάρτηση σου από την εποχή των Ρωμαίων, ενώ είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι οι πρόγονοι (?) μας πρωτοστάτησαν ΚΑΙ εδώ.
Σου σερβίρω λοιπόν το "διθύραμβο" του τότε Υπουργείου Εσωτερικών, Προστασίας & Ειρήνης του Πολίτη:
http://www.youtube.com/watch?v=Xs61fbKO7UM

Gee Pontius είπε...

Ομολογώ ότι μου ήταν άγνωστη αυτή η ...πτυχή της ιστορίας, ήξερα μόνο αυτή του συμπαθέστατου Μήτσου από τα φοιτητικά μου χρόνια :

http://www.youtube.com/watch?v=1ZsBZxEk1qk&feature=related

αλλά το βασικό θέμα, το ζουμί της ανάρτησης, αγαπητέ, ήταν το ...pax και όχι τα λοιπά και διόλου ευκαταφρίνητα ... ειρηνευτικά κινήματα !

Ευάγγελος είπε...

...Και ασφαλώς να μην διαφεύγει της προσοχής μας, φίλε Τζι, και το συμπαθέστατο και άκρως νεοελληνικό
http://www.youtube.com/watch?v=KXga5GR8f_s&feature=related

Gee Pontius είπε...

Τι εκδοχές έχουν βγει για τις καπνικές συνήθειες της γειτόνισσας μου, της Ειρήνης, τι να πω ;
η εποχή με προσπέρασε φίλε Ευάγγελλε !