Στο καβούκι μου

Τα κείμενα της καθημερινότητας θα δημοσιεύονται στο εξής στον Βερνάρδο τον ερημίτη, στην διεύθυνση : http://gerimitiis.blogspot.gr/

Ποιήματα θα βρείτε στην ποιηματοποίηση

ενώ

Πεζά και διηγήματα στην διηγηματοποίηση

...

Τι δεν είναι και τι είναι το gpoint'sbreeze

Δεν είναι χώρος που προωθεί έμμεσα ή άμεσα διαφημίσεις.
Δεν είναι χώρος που θα σας προωθήσει σε άλλα μπλογκς πλην των άλλων του δημιουργού της.
Δεν είναι χώρος που θα σας υποχρεώσει ν' ακούσετε την μουσική που αρέσει στον δημιουργό του.

Είναι ένας χώρος που σέβεται την σκέψη και την ελληνική γλώσσα.
Είναι ένας χώρος που προσπαθεί να σέβεται τους επισκέπτες του και τον εαυτό του.



Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Το χάλι σου, Μιχάλη σου


Το διάβασα στην LIFO πριν λίγες μέρες. Περίμενα να μου περάσει ο θυμός ώστε να είμαι κατά το δυνατόν πιό ψύχραιμος. Σελίδα 74 γράφει ο Μιχάλης Μιχαήλ :
"Κατά τα άλλα μόνο μιά συμβουλή να δώσω σε αυτούς που έχουν και γάτες και κήπους.Φυτέψτε αυτούς τους σπόρους που ονομάζονται catnip και είναι στην ουσία γρασίδι. Τα ηλίθια ζώα σας θα ξετρελλαθούν με αυτό το γρασίδι και θα αφήσουν τα υπόλοιπα φυτά στην ησυχία τους"
Εχω σπίτι μου κάποια γάτα εδώ και περίπου 40 χρόνια. Δεν έχω γνωρίσει ηλίθια γάτα. Εχω όμως γνωρίσει γάτες που ήταν με ηλίθιους ανθρώπους.
Εξυπακούεται ότι η γάτα θα μυρίσει και θα επιλέξει να φάει λίγα φυλλαράκια από το φυτό όπου θα βρει τα συστατικά που της λείπουν.
Αφιερωμένο εξαιρετικά.
Τείχη είναι τ'αφτιά των τριγύρων μας
Τύχη είναι τα κρυφά προσόντα μας
Τοίχοι είναι τα πλαϊνά των πλοίων μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: